CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA (FAQ):
UWAGA WAŻNE
Jeżeli wybrałeś jakiś artykuł i wstawiłeś do koszyka i w międzyczasie zmieniłeś decyzje o zakupie ZAWSZE PAMIĘTAJ OPRÓŻNIĆ KOSZYK w celu uniknięcia blokady wybranego artykułu, inaczej zablokujesz innemu użytkownikowi dostępność do wcześniej wybranego artykułu
Jak mogę złożyć zamówienie i czy muszę się zarejestrować?
- Żeby złożyć zamówienie nie jest konieczna rejestracja, wtedy należy zaznaczyć wybraną formę przesyłki (przelew na rachunek - nr konta zostanie wysłany po złożeniu zamówienia) oraz poprawnie wypełnić wszystkie pola w formularzu, następnie potwierdzić zamówienie i czekać na wiadomość, która zostanie wysłana na adres e-mail podany w formularzu zgłoszenia.
Zamówienia
Koszyczek przy wybranym artykule jest przekreślony. Jak mogę go zamówić?
- Znak graficzny przekreślonego koszyczka nie jest adekwatny do stanu magazynowego, dlatego przed zakupem należy wysłać zapytanie z formularza kontaktowego (Zapytaj o szczegóły) znajdującego się pod każdym produktem. Również z tego samego formularza można zamówić wybrany produkt.
W jaki sposób mogę zamówić jako indywidualny klient i w jaki sposób dokonuje się płatności
- Zamówienie, czyli zrobienie zakupu można dokonać poprzez dodanie wybranego produktu do koszyka lub wysłanie zamówienia z formularza, jeżeli koszyk jest przekreślony "zapytaj o szczegóły" zanim dokonasz przedpłaty sprawdź dostępność wybranego towaru poprzez kontakt z obsługą
Złożyłam zamówienie i z kim mam się kontaktować w celu jego sprawdzenia?
- W trakcie przyjęcia zamówienia zostaje wysłana wiadomość z unikalnym numerem identyfikacyjnym na adres e-mail podany podczas rejestracji. Wystarczy WPISAĆ jego unikalny numer na stronie głównej w okienko PODGLĄD ZAMÓWIENIA.
- W celu indywidualnego zamówienia prosimy o kontakt E-mail
Płatność
Jak mogę zapłacić za produkt, jeśli obecnie jestem w Wielkiej Brytanii?
- Przyjmujemy wpłaty na konto banku w Polsce
Chcę kupić przedmiot z aukcji, ale przy produkcie nie ma wpisanych kosztów przesyłki?
- Koszt przesyłki zostaje wyliczony automatycznie na podstawie wagi wybranych artykułów znajdujących się w koszyku. Koszt jest dopiero widoczny w momencie wybrania i zaznaczenia formy przesyłki podczas składna zamówienia.
Wysyłka
Jestem zdecydowana na zakup w Państwa sklepie. Tylko zastanawiam się jak zostanie zabezpieczony do wysyłki towar i czy dojdzie w całości
- Nasze długoletnie doświadczenie w sprzedaży wysyłkowej pozwoliło opracować własny system zabezpieczenia towaru przed uszkodzeniem podczas transportu. Ponadto kupujący może wybrać opcję PRZESYŁKI na warunkach szczególnych (ostrożnie).
Czy wysyłacie tylko pocztą polską (niestety), czy też może korzystacie z firm kurierskich (dobrze by było)? Jeśli tak, to, jaki jest koszt dostawy.
- Paczki wysyłamy firmą kurierską po złożeniu zlecenie przez klienta kupującego towar
- Lub Pocztą Polską
Mieszkam za granicą i czy wysyłacie paczki do Anglii
- Wysyłkę paczek realizujemy za pośrednictwem Poczty polskiej i według cennika PP
Jaki jest koszt wysyłki paczki do Niemiec?
Koszt wysyłki krajowej i zagranicznej jest obliczany na podstawie wagi paczki. Polskiej.
Współpraca
Jestem importerem i producentem czy jesteście Państwo zainteresowani współpracą
- Proszę o przesłanie na nasz adres zapytania ofertowego wraz załączonym katalogiem produktów i cennikiem
Wysłałem zapytanie i nie dostałem odpowiedzi?
- Na wszystkie e-maile odpowiadamy według kolejności ich nadesłania, czasami bywa tak, iż poczta do nas nie dociera lub nie można jej wysłać taka usterka często spowodowana jest obciążonym serwerem, na którym działamy a na który, nie mamy wpływu. Wtedy można kontaktować się za pomocą formularza lub telefonicznie, jeżeli jesteśmy dostępni to na bieżąco rozwiązujemy dany problem.
- Bywa też tak, że skanery anty spamowe i anty wirusowe zrzucają jakoś wiadomość.
Reklamacje
Kupiłem czytnik podobno jest sprawny i nie działa?
Często zdąża się, że przyczynami takiego stanu jest złe podłączenie lub złe zaprogramowanie czytnika zazwyczaj kontakt z instrukcją rozwiązuje 90% tego typu problemów. Gdyby jednak problem był w dalszym ciągu prosimy o kontakt z opisem usterki.
Rabaty
Czy oferujecie Państwo wysyłkę bez dodatkowych opłat po osiągnięciu określonej wartości zamówienia?
- W NASZYM SKLEPI PRZYJELIŚMY ZASADĘ NEGOCJACJI CENY. TU MOŻNA SIĘ TARGOWAĆ. TA MOŻLIWOŚĆ DOTYCZY RÓWNIEŻ TRANSPORTU.
Chce kupić kilka artykułów czy dostane rabat?